Pokud jste jednotlivec, malá kancelář či stále cestujete, zajisté oceníte formu služby IT Outsourcing pomocí vzdálené správy, kdy se k vám naši technici kdykoliv a odkudkoliv na základě vaší žádosti na helpdesk připojí.
Služba může být poskytována buď formou spolupráce uzavřené na základě smlouvy, nebo bez ní. Rozdíl je zde hlavně ten, že bez uzavřeného smluvního vztahu (SLA) nemůžeme garantovat termín vyřešení daného problému.
Poskytujeme dvě formy služby Vzdálená správa:
Připojení našeho technika pomocí progamu bez nutnosti instalace na straně zákazníka - pomocí vzdáleného připojení.
Pomoc uživateli prostřednictvím chatu (textové komunikace). Zákazník obdrží přihlašovací jméno a heslo do SOS sekce, kde může jakýkoliv problém konzultovat s naším technikem.
Efektivní řešení určitých problémů, které nevyžadují odborné technické znalosti.